Okos otthon is fókuszban

Arduino kalandok

Arduino kalandok

Telefonkereső Projekt

2017. december 18. - denx

Pár hónapja jót mosolyogtam a Telekom egyik reklám-akcióján: link
Nagyon egyszerű dologról van szó, egy bazi nagy gomb, amit ha megnyomsz elkezd csörögni a telefonod. Imádott drága nejem gyakran keresi a telefonját, nem ritka, hogy megkér "Csörgess már meg légyszi!"

Ezt ugye nem tűnik annyira bonyolultnak megvalósítani az Arduino eszközeivel. Egész pontosan ESP8266 alapú rendszerre gondoltam, amit beépítek egy viccesen hatalmas gombba:

Ezt kivételes nem Aliról rendeltem, mert ott nem találtam, vagy csak nagyon drágán! E-bay viszont jó választásnak tűnt, most épp várom, hogy megérkezzen a projekt legdrágább alkatrésze! :)

Mivel én nem egy mobilszolgáltató eszközeivel rendelkezem, így kénytelen leszek a "csörgést" magam implementálni valahogy. Szerencsére nejem telefonja is Androidos, így tervbe van véve egy egyszerű kis programocska Androidra, ami csörögni fog - még ha néma üzemmódban is van a telefon, legalábbis nagyon remélem!

A bejegyzés trackback címe:

https://ardu.blog.hu/api/trackback/id/tr8513471533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása