Okos otthon is fókuszban

Arduino kalandok

Arduino kalandok

Alap cuccok beszerzése

2017. december 11. - denx

Nemrég vágtam bele a dologba én is. Évekig óckodtam az Arduino-tól, valamiért a tudatomban a .Net-es világgal kapcsolódott össze az az Ardu. Mivel én nagyon szeretem az olcsó - akár gagyinak is nevezhető - cuccokat, ezért korábban is rendeltem már az Aliexpress-ről.

Amikor felnyitottam az Ali-t és beírtam a keresőbe, hogy "Arduino", több kellemes meglepetés is fogadott: 
- Egyrészt végtelen mennyiségű dolgot árulnak ott ami a témához tartozik, alaplapoktól kezdve perifériákig, építéshez szükséges dolgokig szó szerint szinte minden megvan itt.
- Másrészt azon döbbentem le, hogy mennyire olcsók ezek a cuccok! Uno 3 USD körül kezdődik, Nano 2 dodó!

Van persze ami itt nincs, de azt meg meg lehet lelni más oldalon, mint E-bay, Gearbest és társaik. Én többnyire Aliról szoktam rendelni, a következő kritériumok megadásával:
- 4-5 csillagos eladókat preferálom
- ha van, akkor ingyenes szállítást is a szűrők közé szoktam rakni
- rendezni pedig ár szerint szoktam.

Sajnos mire ezeket mindet beállítom, addigra adok is magamnak egy kis extra melót: a legolcsóbb tételek gyakran nem azok, amiket én keresek, hanem mondjuk (készülék) házak, kábelek, kiegészítők, stb. Szóval van, hogy az első pár, vagy akár pár-tíz oldalt is át kell ilyenkor lapozni, vagy a keresőkifejezést kell kicsit pontosítani. (Ami a szívás, hogy új keresőszónál újra kell állítgatni a szűrést és a rendezést is. Life sucks.)

Ami nekem eddig van:
- Uno
- Nano
- NodeMCU
- WeMos Mini D1 (még úton)
- Raspbery Pi (A, B+, 3) - de ezek nem tartoznak a tárgyhoz.

Nekem többnyire jó tapasztalatom van a Kínából rendelősdivel, évente 1x szívom be, de akkor sem nagy összegekről van szó. Ami megszokást igényel inkább a szállítási idő: Az átlag 25 nap szokott lenni, de a 60 is előfordul néha!

A bejegyzés trackback címe:

https://ardu.blog.hu/api/trackback/id/tr7313470537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása